EylulBoran Berii bende 7 ay olacak, ne zaman olacağım diye bekliyorum . Hatta diyordum foruma yazayım diye sizin 13 ay olduğunu görünce şok oldum
Alinailinannesi Berii ben 2,5 yıl olmadım emziriyordum, ilaçla oldum ilkini. Emzirdiğin sürece norml dedi doktorlar. İkinci ayında adetimin tekrar hamilr kaldım. Emzirdiğinz sürece normal kabul ediyorlar.
KenanAyaz Alinailinannesi Alinailinannesi merhaba bende 2 sene oldu hala olmadım bebeğim çok emiyor ondan kaynaklı herhalde. Artık gündüz emzirmeyi kestim sadece geceleri veriyorum bir anda komple kesemedim. Emzirme azaldığı için olmayı umuyorum. Korkutuyor artık adet olmamak size normal mi dediler bu durum için.
Flamingom Berii 1 yas gününden sonra oldum. Emziriyorum. Sezeryanla doğum oldu 50-55 gün kanama devam etti. Doktorum 1 sene sonra olmazsa gel demişti.