Berii 13 aylık olucaK bebeğim nerdeyse hala adet olmadım hiç, benle aynı durumu yaşıyan varmı 🤔emziriyorum bu arada ondan olduğunu söylüyorlar
BademsMam Berii doktorlar 16 aya kadar normal olduğunu söylüyor. Adet olmamak da ayrı bir stres yaşatıyor insana valla 😤 ben 40ım çıktıktan sonra 13 gün boyunca adet görmüştüm
EmineB10 Berii 🙋♀️Ben ilk bebeğimde 18. Ayda adet olmuştum ikincide de tam 13. Ayda oldum. Aman ne iyi rahatım varmış dedim 😏
EylulBoran Berii bende 7 ay olacak, ne zaman olacağım diye bekliyorum . Hatta diyordum foruma yazayım diye sizin 13 ay olduğunu görünce şok oldum
Lalem0 18 aya kadar adet düzensizliği görülebilir diye biliyorum canım emzirdiğini için olabilir normal miydi doğumun?
Anneolmak_2 Berii bende 3 ay 13 gün oldu doğum yapalı daha adet görmedim aynı korku bendede vardı test yaptım rahatladım sizde yapın kafanız rahatlar
Lalem0 Berii evet ama adet göremedim diye korunmamalılar yapma derim çünkü adet göremesen bile gebe kalma ihtimalin var canım
Berii EmineB10 aa maşallah baya geç olmuşsunuz bekarken sancılı adetlerim vardı olmamak bi yandan stresli bi yandan da güzel işte 🙃
EmineB10 Berii aslında insan bir rahatlıyor ama sancılı oluyor benim de. bi de bebeğin yorgunluğu.. neyse ki uzun zaman olmuyor