Mamimomm Goktugveannesi hamileydim aldgmda dogumdan snra 40 gun kanaman olur dediler bende onun icin almştm ilk dogum olnca 40 gun fzla fzla kan gelcek sanmştm iste o da 5 gun falan surdu😂
elha_3 Goktugveannesi hayır onu görmedim de denemedim de mağlum pande mi hep evdeyiz kotex in normal olanını kullanıyorum çok rahat ve hijenik tavsiye ederim😊
Aslansmg Goktugveannesi molped bariyerli çıkarmış gayet güzel ben memnun kaldım benim de ilk üç gün çok yoğun oluyor hala bebeğim altı aylık diğer günler normalini kullanıyorum her hangi bir sıkıntı hiç yaşamadım