Woody belki duanız kızıma iyi gelir 🙏🏻 İnanın her gördüğüm posta ben de yazmaya çalışıyorum çünkü bazı doktorlar gaz deyip normal deyip geçiştiriyor. Ben kafayı yemek üzereydim emindim ama anlatamıyordum. Yine biraz uzun olacak ama 1 aylıkken şüphelendim. Çünkü her emmeden sonra kaka yapıyordu istisnasız ama hep gürültülüydü ve bez dolu oluyordu su gibi yapıyordu resmen. Doktorlar hep yenidoğan normal dedi. Sonra mukusu bilmediğim için bezi yapıştırıp açıyordum ve resmen kaka uzuyordu. Doktorumuza video çekip attım biraz mukuslu dedi. Ama sadece kucakta sakinleşiyordu saatlerce kucağımızda sallıyorduk ciddi sancısı oluyor. Karnı gurul guruldu. Bir de çok kusuyordu reflü dediler ne reflü yatağı işe yaradı ne ilaçlar. Bu süreçte 2-3 doktor gezdik tabi. Kaşlarında saçlarında konakları kulak arkasında ensesinde döküntüleri vardı. Alerjik bebeklere rota aşısı yapılmıyormuş bilmiyorduk yaptırdık ve kakada kan başladı. Önce iğne ucu kadar sonra bildiğiniz kanlı mukus atmaya başladı. Günde 8-9 kes kaka yaptığı oldu yani. Önce dolu dolu kaka ardından sadece kanlı mukus hep böyle devam etti. Bu süreçte doktorumuzla diyete başladık ama biraz verimsiz bi diyet oldu çünkü bir gün onu keselim bir gün bunu keselim derken hiç düzelme olmadı. Pandemi de yeni başlamıştı iletişim kopukluğu yaşadık bu yüzden artık olmayacak diyerek kırklareliden kalktık İstanbul alerji merkezine gittik. Orada deri testi yapıldı ama çoklu besin diyeti ile başlayacağız dedi. İnanın diyete başladıktan 2-3 gün sonra kan hemen kesildi resmen bıçak gibi. Ve diyet süresince bir daha asla kan olmadı ve bebeğim rahatlamaya başladı. Sonra bu süreç aylarca sürdü tabi ek gıdada falan hep doktorumuz yönlendirdi alerji diyetisyenimiz vardı. Şuan 13 aylık kızım dediğim gibi, 1 yaş aşısından sonra yine kakada kan gördük aylar sonra ilk defa ve yumurta beyazından olduğunu tespit ettik. Diyet yaptığınız için zaten vücutları hemen tepki veriyor ve anlıyorsunuz o gün ne yediyseniz o. Kabızlık biz de çok yaşadık. Ama aslında kabızlık değil o, sürekli bir ıkınma hali var aşırı zorlanıyor yaparken ama yapınca kaka normal kıvamlı. Kabız olması için günlerce yapamaması ve taş gibi yapması gerekiyormuş. Yani bu da alerjidendi. Bir de pişik oluyor bir şey dokununca hemen popoda pişik başlıyor. Umarım yardımcı olabilmişimdir ☺️