Prensannesi0112 benimde bir yasında oglum var 9 haftalık hamileyim doktorum emzir dedi süre vermedi saglık ocagındaki doktor da iyi beslendigin sürece ikisine de yetersin Bi sakınca yok dedi kendini cok yorgun hani halsiz hissetmeye basladıgın szaman kes ama şimdi eger karnındaki bebenin de düşük riski yoksa bırakma ben en azından 1.5 olmasını beklicem onu da memeyi dogmadan unutsun istemesin diye daha kücük olsa tandem bile yapardım