Dilos01 Prensannesi0112 insallah cnm allahim gönlüne göre versin benimde bi kızım var bende bi oğlum olmasını istiyorum ondan sonra da zaten 10 sene yok 😃😃😃😃rabbim de benim gönlüme göre versin barı djdjdjdjdj hakkımda hayırlısı 🥰
Prensannesi0112 Limlimlimaselim benim doktorum da 3 ay içinde yavaş yavaş azaltarak bırak dedi canım zaten çok üzülüyorum keseceğim için ekstradan etkileniyorum açıkçası 😳
Cero0505 Eymenalpinannesi bende 8 bucuk aylık oglum var 2 haftalık hamileyim cok korkuyorum sezeryan olmustum bide senin nasıldı dogum
Cero0505 Prensannesi0112 emziriyorum devam edebilirsin dedi ama nereye kadar tabi söylemedi. Cok korkuyorum sezeryan oldugum için rahim yırtılma riskli varmıs
ecem34 Dilaras65 aynı benim de hala akıyo. 1 hafta oldu ama eskisi gibi sertleşme yok. Yavaş yavaş kesilecek
Prensannesi0112 Cero0505 evet sezeryan biraz riskli ama korkma ben çok duydum sezeryan doğum yapıp üzerinden çok geçmeden hamile kalıp sağlıklı doğum yapanı Allah bi yola koymuştur 🌸
06072020 Prensannesi0112 bende bende 7 aylık kızım var ve hamileyim benimde kesmem gerektiğini söyledi 3 ay sonra emzirmeye devam et dediler birşey olmaz dediler bende başka bi doktora bide çocuk doktoruna sorcam napcam bilmiyorum
Prensannesi0112 06072020 ben kendi aile hekimimin hemşiresine sordum oda aynısını dedi öZele girmiştim ben devlete de gidicem bide oraya sorcam
Tugba68 Prensannesi0112 bende oyuzden kesemedim kiyamadim ama digeri dogduktan sonra daha zor oluyor gozu onun emdigini goruyor kendide ememeyince kiskaniyor
tatlicianne Prensannesi0112 benimde 1 yaşında kızım 7 haftalık hamileyim dr direk kes dedi bizimki çok aramıyor pek farketmez bile zorla emziriyordum 🙄