Zehra62 Kzyannesi17 maşallah ayda ne kadar almış 1500 e fazla dedi doktor da hemsirede mama vermek zorunda kalıyorum o yüzden böyle oldu bebeğim sadece çok aşırı acıkınca emiyor başka türlü emmiyor
Minasu Arifcan bebelac sarı kutu aldım iki tane bozuk çıktı sma vardı onu kullandım ama bebelac sarı kutu almak istiyorum yine bulamıyorum siz nerden alıyorsunuz ?
Kzyannesi17 Minasu aptamil kullanıyoruz bebelac golda geçtikdi ama mamayı bulamadık o yüzden yine aptamille devam ediyorum
Minasu Damla510 maşallah bizimki 100 cc almıyor fazlasını kusuyor hangi mamayı kullanıyorsunuz peki ?😇
Minasu Zehra62 bizimki 2800 kilo doğdu canım , ama bence çok ideal 2 aylıkki kilosu normal seyrinde bence maşallahı var 🥰
irva Minasu Holle kullanıyorum doğduğundan beri.😊 Çok güzel organik bir mama.Çok da memnunum.Doyurması da kilo aldırması da çok iyi.
Minasu Durukusunannesii ben emzirdiktrn sonra çok aranıyor sütüm yetmiyor galiba bende o yüzden 60 veriyorum canım hangi mamayı kullanıyorsunuz 🥰
Durukusunannesii Minasu sma ama doktor smdi keçi sütlüye geçrdi alerjimiz varda acaba ondanmı degılmı dıye denıyoruz cnm
Caglaaermiss Minasu Hipp combiotik kullanıyorum kızım doğduğundan beri hiç değiştirmedim bir kere bir gün sma vermiş bulundum kızım sabaha kadar çatladı gaz ağrısından sonra hipp döndüm tekrar