KardelenYB adet döneminde hormonal olarak sütte bir tık azalma olabilir. Bu normal dönemsel bir durumdur. Artı olarak sütün tadı da bir miktar değişir. Bebeğiniz o dönemde o yüzden emmek istemeyebilir. Sonrasında normale dönüyor merak etmeyin. Siz ısrarla bol bol emzirin o dönemde de.