Ibomm Canım ben bu konuyu doktora danıştım eğer sıfır altı yaş emziği tutuyorsa değiştirmeye gerek yok dedi ama ben baya eskimişti içi falan pis olmuştu değiştirdim sabah tutamadı şimdi tutuyor bazen düşürüyor denemek lazım tutamasa bile ısrarla tekrar ver eninde sonunda tutacak o küçük gelecek sonuçta bir süre sonra