Hrclkc Biz avent ultra air kullanıyoruz. İlk 6-18lik olan emzıgı verdıgım de 0-6 olana alıskın oldugundan buyuk gelıyordu kızım ikide bir cıkartıyordu. Ben de ılk 0-6 olanı agzına verıyordum onu bıraz emmeye baslayınca cıkartıp 6-18lıgı verıyordum 1 2 defa yıne cıkartmaya calısıyordu ama sonunda tuttu elımde de tutuyordum bastırmadan cıkartmasın dıye. Ilk etapta buyuk oldugundan bebekler yadırgıyorlar