Niye hep kilolu bebekler sağlıksız olur diye bir düşünce var bu formda anlamıyorum, kim ne zaman fazla kilolu post açsa yada yazsa hemen obez olur, kilo ii değil önemli olan sağlık gibi cevaplar veriliyor, evet tamam kilo iyi değil yol açtığı problemler de var ama, her kilolu bebek sağlıksız da demek değil, kilo annenin başarısı değildir, zayıflığın başarısızlık olmadığı gibi,..