Beyzard tamam o zaman sen alın üzerine o dedigimi.. herşeye duyar kasıyorsunuz yok şunu yazma yok şunu deme yok boyl3 olmaz söyle millet size mi sorucak ne yazicani karışıyorsunuz başkalarına..Ben buraya konudan bağımsız birşey de yazabilirim o konu sahibini ilgilendirir bebek yarıştırilmasina hiç gerek yok ayrıca her bebek farklıdır her insan farklıdır farklı genler taşır bunun farkına varamamak sıkıntı.. benim bebeğim 5. Ayda 9 kilodur başkasının bebeği 8 7 6 değişir yani her böyle kilo boy postunun altına illa duyar kasan birileri oluyo