Umay55 Tabiki bebeği doyasıya emzir o başka konu bebeğin memede uyuması bambaşka bir konu… Biz 5aylıkken alıştık öyle uyumak hoşuna gidiyor fakat ilerde gece uykusunda kalite kalmıyor devamlı uyanmaktan.. Bu da bambaşka bir konu tercih sizin
Umay55 Devamlı memede olacak zaten çok minik ama dalmadan memeyi çekip kokunla da uyuyabilir ben.. Zaten yoruluyordur emerken ondan dalip gider minnoş onun gücünde ne olacak