Geçmiş olsun canım, ben sağlık raporu alacaktım staj için, hepatit B değerime göre ası olacaktım. Doktora gösterdim sonucu bana " lise arkadaşlarına sor onlar olduysa sende olmussundur dedi ona göre karar verirsin "dedi tabi ben şok direk çıktım odadan .
Sonuca baktım hepatit B değerim koskoca 0 , hiç bagıısklıj yok annem köyde olduğu için ası yaptıramıs. Hocalardan birine msj attım hemen ası yaptır dediler ben bile bagısıjlıgımın olmadığını görür görmez anladım ama işte doktor hanım lise arkadaşlarımı bulmamı söyledi