Hayırlı geceler anneler bugün kızımın 4ay aşısı vardı yaptırdık bir kaç gundurde öksürüyordu gelmişken gösterelim dedik. öksürük dediğim de ara ara kuru balgamsiz öksürük neyse işte eşim sıra almak için indi ve Aile hekimimiz rahatsızlanmış gitmiş. Başka bi aile hekimine sıra verdi. Neyse sıramız geldi içeri girdik 35 yaşlarında biraz kafadan hasarlı sanki oturduğu yerden nesi var dedi bende anlattım durumu direk bilgisayardan birşeyler yazıyor saçma sapan eşime ne iş yapıyorsun diyor aynı şekilde bana bildiğiniz muhabbet ediyoruz. Baktım bi kağıt verdi bu ilaçları kullan 1hafta sonra tekrar gelin dedi. Bende nasıl yani ne ilacı dedim hasta bekliyor dedi biz şoklar içersinde odadan çıktık. Eşim alayım dedi yok alma dedim. Sebebi de şu doktor değilim ama em azından kalkıp baksaydı göğsünü sırtını bi dinleseydi. Arada hırıltısı oluyor dememe rağmen bi muayene etse neyse eşim tutturdu alicam kızım iyi olsun dedi bn bindim arabaya ilaçları aldı geldi hemen baktım 400ml lik değişik bir adi var antibiyotik iburamin surup öksürük şurubu aferin surup ve burun spreyi kızımı eşime verdim ve ilaçları geri iade ettim çıktım şuan düşünüyorum hata mi ettim kendimi suclamalimiyim pazartesi günü kendi doktoruna goturcem ama şuan kızım oksurunce vicdanım rahat etmedi. Hakkınızı helal edin çok uzun ve detaylı anlattım fikirlerinizi merak ettim