Umutdenizinannesi benim de 5 yaşında bir kızım var..onda süt problemi yaşamamıştım bu kadar endişe etmemin sebebi ikinci bebeğimde sütümün az gelme ihtimali..2. Bebek düşünüyorsan bence ameliyatı doğumların bitmesinden sonraya ertele canım..benim gibi endişe etme sonra sütüm yetecek mi diye