Meme küçültme yaptırdım 20 li yaşların başında. Lolipop kesi denilen, meme başı çevresi ve aşağı dogru bir cizgi şeklinde kesim oldu. Sütüm cok az geldi. Ama ben tek memeden oldum, meme asimetrisi yüzünden mecburi bir ameliyattı. Ameliyatsiz memeden sütüm normal gelirken ameliyatlidan gelmedi. Maalesef tecrübe etmis biri olarak söylüyorum süt cok az geliyor. Bu arada ben her türlü süt artırıcıyı da denedim artmadi maalesef. Tek mememde yetmedi bir süre sonra. Size tavsiyem süt anne bulun, sağıp satsın siz biberonla anne sütü verin. Eds ile de verebilirsiniz hem emzirmeyi yaşarsınız.