FatmaKrbkl Emelzy pilim bitiyor uyutana kadar bile bile lades olur benim için hemen cart curt bitti 😂🙈
Annebal su-perisi canim sizma pisik olmuyosa degistirmeyin ne gerek varki… benim oglumda son zamanlarda sizdirma olunca gece degistirmeye başladım ama.normalde degistirmiyodum cunku pisik vs olmuyodu. Simdi sizdirinca bide uykusundan uyanmayinca gece degistiriyoruz yani
Emelzy yademila-48 kesinlikle benimde kızım var mutlaka değiştiririm gece isterse uyansın ama uyanmıyor çok şükür beşiğinde değiştirir kaçarım hemen 😁
yademila-48 Feyzaness bende okuduğumda şaşırdım ve her emzirmeden önce değiştiriyorum hiç atlamıyorum valla enfeksiyondan çok korkuyorum o kadar uzun süre kalırsa enfeksiyon oluşur zaten yazık günah yavrularımıza
Feyzaness yademila-48 aynen ya hatta ben silerken bile çok dikkat etmeye çalışıyorum enfeksiyon olur diye, tabi bazen elimizde olmayabilir o ayrı da , cidden şaşırdım , acaba değiştirmeyenlerin bebekleri büyük mü anlayamadım :( benimki çok küçük daha
Emelzy yademila-48 bebek olunca daha bir korkuyo insan ilaçtı falan zor bir süreç o yüzden tedbir hep olmalı. Uyutmasan 1 saat öncede değişmiş olsam bakarım azda olsa yapmışsa yinede değiştiririm ıslak hiç bırakmadım çok şükür
Mom0982 Yarim_Kilo_Kiyma 3 saate bir açarım ben.hatta bezi değiştiririm kaka yapar yine değiştiririm ama gece gerek yok.çünkü bezler zaten çişi emiyor uykusu daha önemli.ama bazen gece kakasını yapıyor çok nadir o zaman Acarım altını
yademila-48 Feyzaness benimki de küçük daha 54 günlüğüz ama kuzenim var 9 aylık bebeği 4 saati geçirmiyor sürekli konuşuyoruz pnunda kız bebek ve korkuyor bence değiştirilmeli kendimizi düşünelim adet dönemimizi o kadar saat ıslak bırakabiliyormuyuz yani ben bırakmazdım 2 saati geçirmiyordum ped için onlarda öyle rahatsız olurlar anlamadım geröekten büyük küçük önemli değildir bu durum diye düşünüyorum
Sarikuzumalp su-perisi bazen elimle kontrol ediyorum aşırı dolu oluyor o zaman değiştiriyorum mecbur çünkü taşıyor taşmasa bende değiştirmem. Hiç alıştırmayın gece bez değişimine yoksa her altı ıslandığında uyanır ileride zorlanırsınız. Ben oğlumun altını değiştirirken hatta bazen zıbına kadar değiştiriyorum gık demiyor gözünü açmıyor dahi uyumaya devam ediyor 😂😂
AleynaNur228 Bende ilk zamanlar değiştiriyordum uykusu açılıyordu yatmıyordu sonra değişmedim sabah sızma pişik olmadı dediğiniz gibi hiç dokunmayın yatsın güzelce ❤️
Cihangiriinannesii su-perisi Gece kaka yapmayı bıraktığı zamandan beri altını almıyorum. Yani yaklaşık 3. Ayından beri
Nurcan3500 su-perisi ben valla 8ayliktan sonra hiç değiştirmedm cnku gerçekten uykuları kaçıyor bebeklerin birakyorm sabah kalkınca temizliyorum 15aylik olduk ve gece hiç uyanmaz
Ereninannesi55 su-perisi degistirmiyirum canım yatmaya geçerken alıyorum sabaha kadar o bezle devam zaten çok doldurduğu nadir oluyor sabaha kadar