Yarim_Kilo_Kiyma Mom0982 Ne gibi zorluk oluyor mesela? Bende dayamıyorum altını değiştiriyorum, gerçeği şimdiye kadar hiç uyanmadı ama 🙄
Mom0982 Yarim_Kilo_Kiyma tuvalet eğitiminde başarısızlık oluyormus. gece altını ıslatıyormuş bebekler bunun normal olduğunu algılıyormuş gece altı açılınca.siz neden gece açıyorsunuz ki
Burcu35 su-perisi Öyle bir hata yaparsam aman sabahlar olmasın sonra 😂 arada bi gece taşma sızma oluyordu sleepy gece bezine geçtik şuan o sıkıntı yok çok şükür ki o yüzden değiştirmiyorum
Anec_2020 su-perisi ben büyük tuvaletini yapmadığı sürece değiştirmiyorum gece uyku düzeni bozulmasın diye
Gokturkferhat su-perisi hic degistrmedim alismasin diye cok korktum gece kaka falan yapar diye ama cok sukir bir gun adiyla gece bezi degistormedim tavsiyem sizde degistrmeyin derim
asz su-perisi canım ben değiştirmiyorum.11 aylık şuan sadece 2 kez değiştirmiştim bu zamana kadar gece .o da nasıl kaka yaptıysa uykuda yapmış öyle değiştirmiştim(sanırım 1 -4 aylık arası idi o dönem)
Yarim_Kilo_Kiyma Mom0982 Bakıyorum dolu oluyor rahat etsin diye hemen alıyordum ama bundan sonra ellemem
yademila-48 Ben her emmeye kalktığında değiştiriyorum o kadar saat durması hiç doğru değil özellikle kız bebekler için enfeksiyon riski doktorlarımda kesinlikle tavsiye etmiyor uzun süre kalmasını 4 saati geçmemeli diyorlar
Emelzy yademila-48 kesinlikle benimde kızım var mutlaka değiştiririm gece isterse uyansın ama uyanmıyor çok şükür beşiğinde değiştirir kaçarım hemen 😁
Mom0982 Yarim_Kilo_Kiyma 3 saate bir açarım ben.hatta bezi değiştiririm kaka yapar yine değiştiririm ama gece gerek yok.çünkü bezler zaten çişi emiyor uykusu daha önemli.ama bazen gece kakasını yapıyor çok nadir o zaman Acarım altını
Asilahmet su-perisi gece emmek için uyandığında bezi doluysa tabiki değiştiriyorum ve benim oğlum değiştirirken uyanmıyor çok şükür🤗
dolunay01 su-perisi 18 aylık ogşum gece hıc uyulmadığında acaba bezi mı tahriş etti diyerek nadir degıstırdım .doğduğundan bu yana onun dışında cok sayıkıdır 2 kere belkıde ,sabaha kadar durur nasık alıstıysa oyle gıdıyor cunku
Esraaaates Değiştirmeyin derler uzmanlar değiştircekseniz bile konuşmayın karanlık ortamda değiştirinki uykusu kaçmasın
Emelzy FatmaKrbkl 🤣 ay çok güldüm ben hiç dayanamam silmeden yapamam silerim ve değiştiririm her gece çok şükür uyanmaz 😁
FatmaKrbkl Emelzy pilim bitiyor uyutana kadar bile bile lades olur benim için hemen cart curt bitti 😂🙈
Balbocegi su-perisi gece prima premium care kullanıyorum ve değiştiremiyorum. Herhangi bir sorun da yaşamıyorum 🙏
Feyzaness Kaç aylık bebekleriniz kızlar , kimse değiştirmiyormuş çok şaşırdım tek ben mi değiştiriyormuşum ya 😟😱iki aylık oğlum malum sık kalkıyoruz
yademila-48 Feyzaness bende okuduğumda şaşırdım ve her emzirmeden önce değiştiriyorum hiç atlamıyorum valla enfeksiyondan çok korkuyorum o kadar uzun süre kalırsa enfeksiyon oluşur zaten yazık günah yavrularımıza