anayim-ben-ana bu zekâ kartlarını tek sevmeyen benim sanırım ☺️ Siyah beyaz olması haricinde bit mantık çerçevesinde hazırlanmadığını düşünüyorum.
” bebekler ilk aylarda sadece siyah ve beyaz rengi algılıyormuş. Sonra kırmızı, sonra diğer renkler”
bilgisini okuyan bir girişimci bi grafik tasarımcı tutarak “ yap bize birkaç komikli resim, ama siyah beyaz olsun. Araya geometrik şekiller de koy ki profesyonel gözüksün. Adına da zekâ kartı dersek çok satar bu. İnstamom lara da üç beş reklam yaptırırsak köşeyi döneriz” mantığında hazırlatmış gibi.
“Siyah beyaz renkler ve bebeklerin görmesi” bilgisi haricinde sadece bu kartlar kullanılarak yapılmış, kartların zakâyı arttırması yönünde yapılmış bilimsel bir çalışma varsa lütfen paylaşın benimle
Kuzuyu ve Gülen yüzü seviyoruz evet ☺️