anayim-ben-ana Biz kullanıyoruz. Çok memnunum her gün mutlaka gösteririm zeka kartlarını. 2 aylıkken başladım, şu an 3,5 aylık tepki veriyor, heyecanlanıyor, konuşuyor adeta🙊 Ben birde parmak oyuncaklardan aldım çok çok memnunum aşırı ilgisini çekiyor aşırı hoşuna gidiyor onlarda. Birde ayak ve el bileklerine çıngıraklı çoraplardan aldım onları takıyorum. Mini kitapları var hayvanlar, şekiller, sebzeler, renkler onları gösteriyorum. Amigurumi oyuncakları var onlarıda mutlaka konuşturuyorum gün içinde. 😊😍 Her gün yüzüstü egzersizleri yaptırıyorum. Mutlaka elleriyle oyuncaklarını tuttuyorum. Hışırtılı kitabı var onu gösterip elleriyle tutmasını sağlıyorum. Her gün evin tüm odalarını gezdiriyorum, camdan dışarıyı gösterip hikayeleştiriyorum ( güneş geldi, kar yağdı, aydede çıktı gibi gibi ). Ayna karşısında dans ediyoruz, vücudunu anlatıyorum. ( ayakların, gözlerin, ağzın gibi gibi ). Bir de swimava havuz aldık 2-3 güne bir mutlaka yüzdürüyoruz. Bol aktiviteli geçiyor günler. 🥰