Emirim Maalesef korumuyormuş.Aynı sebepten 2. dozu yaptırmadım.İşin kötüsü en ufak yan etki yapmamıştı ilk doz.Sadece alerji şüphemiz olduğu için riske atmak istemedim.
Deletedmom324 Doktorunuz tedavisi yok diyerek tam olarak neyi kastetti acaba? Çünkü rota ishal,kusma yapar tedaviside bol sıvı takviyesi yani serumdur.Aşılı olan virüsü kapsa ayakta bile atlatabiliyor ama aşısızlar hastanede kısa bir süre yatıp tedavisini oluyor.Burada bizim gibi aşı “olamayan” bir çok bebek annesi var ne yazık ki.Üzgünüm ama postunuz bilinçlendirmekten ziyade korkutmak amaçlı olmuş gibi.