Deletedmom324 Rotavirus yaptırmayanlar; Doktor kontrolunden geldim şımdı. 2.dozu yaptirdik. Doktor salgin var dedi. Ama yaptirmayan cok dedi. Hastaligin tedavisi yokmus. Hastaneye geliyorsunuz yatis veriyorlar serum takiyorlar o kadar dedi. Yani giden sivi kaybini yerine getirmeye calisiyorlarmis. Tedavi degil!! Yine yaptirmayin olur mu? Bebeklerinizin hayatini riske atin. 👏🏻👏🏻
Mehmet Deletedmom324 kendı bebeklerını düşünmeyenler bızımkılerı hıc düşünmezler😏 biz önlemimizi aldık gerısı Takdir-i İlahi.
acemianne__ Deletedmom324 oğlum tam 2 aylık ve alerji belirtileri var. 15 gün sonrası için ancak alerji drundan randevu alabildik. Alerjik bebeklere tavsiye ediliyormuş 😑 nasıl koruyacağız bebeklerimizi o zaman bu virüsten?😍
Balbocegim Hknoznr_nzl bizde ilk dozu yaptirdil sonra sut alerjimiz cikti ikinci doz kaldi malesef😣😣😣
Badem Hknoznr_nzl süt alerjisinde yapılmıyor koruyun dikkat edin kalabalık ortamlarda virüs yaygın oluyor
Alpgdd Hknoznr_nzl alerji doktorumuz süt alerjisinde rota aşısı yaptırılır dedi. Yumurta alerjisi de mi var
Annesirintugceuzun Deletedmom324 neden yapılamıyormuş ya 🥺 kızımda süt alerjisinden şüpheleniyorum. Henüz doktor tarafından söylenmedi ama.
123456 Deletedmom324 şimdi nolcak o bebeğe bunada bi açıkşık getirin süt alerjisi var diye yapılmamış.. hayatı tehlikede mi? Yada sizin bebeğinizin hayatı tamamen güvende mi??? Yanlış anlamayın ama bi aşıyı bu kadar büyütnenizi anlamıyorm.. sağlık bakanlığı bile o sorumluluğu almamış şart koşmamış.. içinde ne oldupu belli olmayan bi aşı için fazla savunur haldesinz... geçende bi arkadaşın doktoru da yatırmasan bişe kaybetmezsin demiş.. kime inanalım?😉
Hndznr Deletedmom324 benim bebeğimde de alerji var ve yapıldı. Hemde çocuk alerji doktorumuz ısrarla yaptırmamızı önerdi. Emin misiniz?
Zeyays Deletedmom324 ama benim kızımda çoklu gıda alerjisi doktor kesinlikle öneriyor . Şimdi bu yorumu görünce yaptırmasam mı diye düşündüm alerji uzmanı ama bizim doktor :( niye yaptır dedi ki acaba
Emirim Ben ilkini yaptirdim ama yan etki yapti hatta sut alerjisini tetikledi simdi alerjik heryeri kabarik yarin alerji testimiz var cok istiyordum ikinci dozuda yaptirmayi ama malesef daha kotu olacak korkusuyla yaptirmaktan vazgectim yeterli degil biliyorum ama insallah tek doz korur
seldaselda28 Emirim tam bir bilgim yok ama ilk asi ikinci asisin aynisi zaten.Ustelik 2.asida yan etki hic olmuyor ilk asida gunde 5 6 kere kaka yapti oglum 1 hafta 2.dozu bu hafta yaptirdik hic bir sey olmadi.Acaba vucut alisti mi diye dusundum hatta.Tam öğrenin derim zamanı gelmeden Alerji testi dogru sonuc vermiyor diye biliyorum 6 aydan once.tabi asidan sonra olduysa alerjiniz vardir.
Hndznr Emirim rota aşısı canlı bir aşı olduğu için bir miktar egzamasını artıyor evet. Ama yaptırmayı ihmal etmeyin. Bizde de aynı sorun var ve özellikle çocuk alerji doktorumuz yapılması gerektiğini söyledi
ygd Emirim birebir aynı şeyleri yaşamışız bende 2. dozdan korktum yaptırmadım doktorum tek dozun etkili olmayacağını söyledi
Miraclemom Balbocegim süt alerjisi dediğiniz inek sutune mı alerjı.. Benim oglumda da ılk haftalarda ınek sutu içip emzırmiştım heryerı alerjı olmustu sımdı 2 aylıgız ben de mı yaptırmamalıyım?
Uykusuz Bende yaptırmadım çünkü rotavirüsü 5 dozmus aslında ama bizim türkiyede 2 dozu vuruluyor onları vurdursanda tam anlamıyla korumuyormuş.
Deletedmom324 Uykusuz onu da sordum. Iki diz dedi. Korumaya zaten yeterli dedi. Ki bizim doktor ilac yanlisi vs de degildir hic. Cok zorda kaldiginiz da verir ki bunu para icin yapmis olsun 🙄 ben riske atamazdim inanin
SedaOktenzbier Deletedmom324 ben 2 dozu da yaptırmama rağmen kızım rota oldu dün..buna ne demeli peki
Dilanatlas Deletedmom324 bizde ilk dozu yaptık 3.aya girmek üzereydi 2.doz icin Mayıs ayına gelin dedi sağlık ocağı 🙏🏼💙
Deletedmom324 acemianne__ insallah cikmaz alerjiniz. Inanin bilmiyorum onu konustuk yukarida da. Keske bugun sorsaydim dedim
16102018 3-5 ayda ya da 4-6 ayda yapılıyormuş ben Pazartesi 4. Ayda yaptırdım tedbir bizden takdir Allah’tan