Elmaliturta_ 2lokummannesiii gebelik hipertansiyonu yaşadım hatta bu yüzden erken doğum yaptım çok ciddi bir konu ihmal etmeyin bir hafta her gün sabah aksam ölcüp o ölcümlerle hastaneye gidin bence ben hep öyle yapardım
2lokummannesiii Elmaliturta_ ailemde tansiyon var zaten ciddi bir şey olduğunu biliyorum ama üzülüyorum da ya yaşımız kaç ki daha.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 2lokummannesiii çok geçmiş olsun bir doktorasa görün mutlaka üzüldüm bak