2lokummannesiii Normalde tansiyonu hep normal olan biriydim birkaç gündür ölçüyorum ve yüksek çıkıyor ölçerken aşırı evham yapıyorum orası ayrı evhamdan kalbim çarpıyor. Korkuyorum bu yaşta tansiyon hastası olacağım diye🥺🥺🥺
MayaliPogacam 2lokummannesiii benim de tansiyonum o seyirlerde hep.hamileyken fark etmiştim ilaç kullandım hatta ama doğumdan sonra biraktim
Elmaliturta_ 2lokummannesiii gebelik hipertansiyonu yaşadım hatta bu yüzden erken doğum yaptım çok ciddi bir konu ihmal etmeyin bir hafta her gün sabah aksam ölcüp o ölcümlerle hastaneye gidin bence ben hep öyle yapardım
2lokummannesiii Mom9 hamilelikte hep normaldi. Bazen düşük bile oluyordu. Doğumdan sonra da iyiydi. Ama şimdi 14-8 15-8 falan çıkıyor alete bakakalıyorum anksiyetem de var ölçerken panikte yapıyorum anlamadım aşırı üzülüyorum şuan🥺🥺
2lokummannesiii Mom9 iki haftadır anksiyete ile cebelleşiyorum kan basıncım yüksek doğal olarak o etkiliyor olabilir sanırım nette öyle yazıyor ama
2lokummannesiii AyPerisiVeGokPrensininAnnesi sağol canım dengem şaştı bugünlerde umarım tansiyon hastası olmam🥺🥺
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 2lokummannesiii Kafanda kurdukça daha çok hastalık hastası olursun. Uğraş edin diyorum ben kendine. Yoksa daha çok acaba hastamıyım diyeceksin. Dinleme kendini.
2lokummannesiii MayaliPogacam Ya benim hep normaldi. Birkaç gündür ölçüyorum ve şok oluyorum adeta. Emzirdiğiniz için mi bıraktınız daha çok yükselmesin de.
2lokummannesiii AyPerisiVeGokPrensininAnnesi aslında kurmuyorum iyiyim ama midem rahatsız yediklerim sıkıntı yapıyor belki de o anksiyetemi tetikliyor. Yani iş yapıyorum kendimi dinlememeye çalışıyorum.
2lokummannesiii AyPerisiVeGokPrensininAnnesi zaten pek bir şey yemiyordum ama daha dikkat edeceğim bakalım.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 2lokummannesiii çok geçmiş olsun bir doktorasa görün mutlaka üzüldüm bak