Alpkk Şikayetvar da filan bu akıtma soeunu ile ilgili çok şikayet okudum ben de galiba bazı uretimlerde problem var , Lansinoh akıtma sorunu yok ,cekmezse bebek akmıyor , başlığı daha yumuşak bebeği yormuyor bu yüzden ,ben orta akışını kullanıyorum 7 aylık benimkiler gaz da yapmıyor fazla gelmiyor çünkü fiyatı da makul alıp deneyin olmadı hem de plastik olmasına rağmen hafif bir biberon bebeklerim rahatlıkla kendi tutabiliyor