Alpkk İlk başta mi fışkırıyor eğer öyleyse muhtemelen mamayı ekstra sıcak yaptığınız için emzik başı genlesiyor ve mamanin içindeki havayı bir süre atana kadar ilk başta fiskirir gibi geliyor o yüzden bebeğinize vermeden lavaboya biberonu ters çevirip o havasını fışkıran yerini almış olursunuz sonrasında zaten nrinal akışına geçer biberon