FUNDA-BARIS olur, veririm. Hala duruyor sütler. Seve seve veririm, ben de kimse almadi çöpe gidecek diye uzuluyordum. Ekim, kasim ve aralik ayi sutler var bende. Sigara içmiyorum, sağlıklı besleniyorum, başka her hangi rahatsizlik, hastalik yok. Sadece bebeğimin alerjiden dolayi veremiyorum o sütler ona, yoksa gayet de güzel sari sari süt. Beslenmeye çok dikkat ediyorum inşallah şifa olur