Anneler benim sağıp buzluğa attığım anne sütü var, bebeğimin alerjisi çıktığı için kullanamıyorum. İhtiyacı olan varsa vereyim, çöpe gitmesin yazık günah. İhtiyacınız yoksa üste kalmak için de yorum yapar mısınız? En azindan ihtiyac olanlara görme şansı artar