Azzz yok kuzum mama vermiyorum ama bol bol emziriyorum kusuyor yine emiyor çünkü gazlı bir bebek sinirini memeden çıkarıyor mesela emmeden asla kakasini yapamıyor emerken yapıyor o yüzden bu da ona kilo olarak döndü normalde mümkün değil bu kadar alması ama doktitiumuz yavaş yavaş alsin birden almasın dedi elimden geldiğince 2 yada 3 saatte emzirmeye çalışıyorum ama yinede ağlayınca dayanamıyorum. Bence senin ki de 2 aylık ve 5800 ise sakin mama verme kilosu ideal sınırda seninki mamaya gerek yok doymadigini düşünüyorsan önce biraz emzir baktın ağlıyor 30 cc mama ver biraz sakinleşir uyursa kalkınca yine meme ver en azından bunu geceleri yapabilirsin eminim gece daha azalıyordur sütün. Ben ilk oğlumda öyle yapıyordum düzene girdi ama 30 cc harici hic mama vermedim başka. Onunla değil benimle doysun istedim zaten minicik mideleri. Sütun ona en etkili ilaçtır mamayı getirme aklina az da olsa kilo alıyorsa anne sütüne devam ağlaması da belki başka bir şeydir göğsünü sık gelmiyor ki süt ?