FerideguL biyerde okumuştum. 2-3 aylık dönemde eğer bebeğin gelişiminde ve kilo alımında bir sıkıntı yoksa geve uykusunu düzene sokun 23.00 gibi yatırın sabah 6-7 gibi kalksın ve gece beslenmesi yapmanıza gerek yoktur yazıyodu. Benm bebeğimde 2 aylık. Oğlumun çok gazı var o yüzden dogdugundan beri gece gündüz emiyor. Ben yavaş yavaş gece beslenmesini 1 e düşürdüm. Yavaş yavaş onuda kesicem. Gelişimnde bir skntı yok. Gece uykusuda en az beslenmek kadar önemli onlar için. Ve biz anneler içinde. Ben mesela gecede sürekli kalktıgım için çok yorgun stresli oluyorum. Eğer bebeğiniz güzel kilo alıyorsa dert etmeyin bence. :)