Mom9 Mom106 evde var aslında hakiki. Ya doktoruyla kavga ettik 4ay önce o yüzden telefonunu sildim. Şuanda bi doktoru yok maalesef. Bi dahaki ay aşısı vs var doktor arayışındayım 🙄 bi de kantaron deneyeyim. Saolasın canım 🙏❣️