Sibell677 Eylul2009 evet almamis galiba yeni anneyim simdi bisey sormak istiyorum burdakı annelere kilo alamayınca ac kalmış olur mu bebek acaba
Ballokumu Sibell677 çişli bez sayısını açlıkla ilişkilendiriyor doktorlar. Kilo alamama buna ek başka araştırmaları da gerektirebiliyo diye biliyorum
Durukusunannesii Eslembaby-Cennetmomy aynı şeyi bende yaşadım geçen ay sağlık ocağı boyu ve bas cevresni yalnış ölçtü hastanede daha fazla çıktı bende dedım nasıl uzamaz boyu halbuki uzamış 🙄
Ballokumu Eylul2009 sağlık ocağında mı tarttılar? Ben sağlık ocağına pek güvenmiyorum da. Hatta şöyle söyleyim. Benim bebeğim 2.500 kilo doğdu. Yoğun bakımdan taburcu olduğunda da bu kilodaydı. Aynı gün sağlık ocağına gittik 2.900 olarak ölçtü kiloyu. hatta bebişin geçen ay rutin kontrolü vardı orda 4.310 dediler yine. Ertesi gün alerji nedeniyle gittiğimiz fakülte hastanesinde 4.600 dediler. Bir günde bu kadar fark olmayacağını biliyorum tabi 😂 kıyafetle bezle manuel tartıyorlar ben pek güvenmiyorum o tartılara. İnşallah yanlış yönlendirmiyorumdur 🥺 çişli bez sayısı iyiyse doymakla alakalı sorunu yok diye biliyorum
defnesmomm Eylul2009 merhaba, moral bozmayın ki sütünüz etkilenmesin. 🌸 Bence 1 ay daha gözlem yapın. Anne sütünü artırıcı şeyler deneyin bu sürede. Yine az almış olursa doktorunuza danışın, belki mama takviye etmeniz daha doğru olur. 💕
Eylul2009 Merve2756 Canım bende diyet yapmıyorum ki herşeyi yiyorum bakalım 2 hafta inşallah almış olur biraz
Zehrabaysan Eylul2009 canım bebeğim 2 kilo alırdı 4. Ayda o kadar az aldı ki bende şaşırdım Doktor normal Hareketleniyor dedi
Gorkemkc Yedek her bebeğin gelişiminin farklı olduğunu ve benim bebeğimin ölçümlerini yazdım burdaki kösteklik nerde ? Aa çok zayıf vs bişeymi yazdım
Gorkemkc SertapHilal her bebeğin gelişiminin farklı olduğunu ve benim bebeğimin ölçümlerini yazdım burdaki kösteklik nerde ? Aa çok zayıf vs bişeymi yazdım gayette amacım açıklayıcı
Gorkemkc Zuzuuu her bebeğin gelişiminin farklı olduğunu ve benim bebeğimin ölçümlerini yazdım burdaki kösteklik nerde ? Aa çok zayıf vs bişeymi yazdım
kahvekokusuu Eylul2009 benimki de o ay sadece 300 gram almıştı hemde meme+mama verdigim halde çünkü hareketleniyolar boylari uzuyor normal bence hic sıkıntı yapma
ZeynepMina_AliAffan Eylul2009 merhabalar benim bebeğim de 4 Ay 6 günlük. Kilo alımı az en alt sınırda almış aslında ben farkediyordum ama 3. Ay da doktora pandemiden dolayı gitmedik. 4. Ay kontrolünde gittiğimizde doktorumuz a şikayetlerimizi anlattık meme reddini ve son zamanlarda kusma olduğunu. Reflü den suphelendi.uc saat te ne kadar içtiğini belirlemek için sütümü sagadak vermem gerektiğini söyledi. Yani aç mı kalıyor yeterli süt alıp almıyor mu diye. Benim dolapta sağılmış sütüm vardı onları çıkarıyorum sabahları sagiyorum hem de emzirmeye çalışıyorum aralıklı olarak. Pazartesi günü tekrar gideceğiz kontrole.
cydcvk Eylul2009 canım benim kızım biberon almıyor seninki alıyorsa mama takviyesi yap böyle dedi doktor. O yüzden ek gıdaya başladım sadece anne sütü aldığı için bu seferde kaşık reddi oldu bir türlü başlayamadım. İstersen yavaş yavaş bi kaşık yoğurt falan ver ki alışsın kaşıga
ZeynepMina_AliAffan Eylul2009 ve benim etrafımdaki insanlar hep kilosu iyi üzülme tepkileri cok güzel diye motive ettiler esim annem ama reflü olabilirmis bebeğimizde. Belki de sizin bebeğiniz değil inşallah değildir ☺️ama siz de gozlemleyin bu belirtileri var sa doktorunuzla muhakkak görüşün sevgiler 💕
isun Eylul2009 bnm de oğlanda boyu yok 7 kg ama boy 60cm hr cocugun gelişimi farklı bebişinizin doyduguna eminseniz üzülmeyin 🥰