Eylul2009 Bezini dolu alıyorum diyorsunuz bir şey olabilir ayda 30 gram almış olması düşünülmesi gereken bir şey bence … Bebeğiniz daha küçük evet boya da gider ama aynı zaman da en az 500 gram da kilo alması beklenir doktorunuz ile görüştünüz mu neden kilo almamış siz iyi beslediğiniz halde ? Ayrıca kimsenin bebeğine de bakmayın ne olacaksa sanki 10 kg olsa …kaldı kı siz bebeğim zayıf mi diye sormamissiniz bebeğinizin kilo almadigindan bahsetmişsiniz..Bazen anlamıyorum ben ya 🤷♀️