Defnemiraymoms Bebeğimi her gün banyo yaptırıyorum nemlendirici de kullanıyorum ama kulağının arkasında akıntı oluyo sürekli neden olabilir ? https://imgyukle.com/i/HI7a26
Bulutbey Defnemiraymoms emzirirken yada biberon emerken ağzının kenarından süt/mama akıyor olabilir mi? Oğlumda da olmuştu ama kuşağının arkasına nerden akacak ki? Yıkarken daha dikkat ettim bşr daha görmedim
Defnemiraymoms Bulutbey emziriyorum sadece de kulağının arkasına akması imkansız bide hergun banyo yapıyor ertesi sabah gene böyle
Bulutbey Defnemiraymoms kulak içinden oraya akması da çok olası değil ama bilemedim bende yaşadığım zaman. Kulak arkasını ovalayarak yıkıyorum. Siz de ekstra bşr dikkat edin bakalım yıkarken. Yine olacak mı gözlemleyin.
Busranisa Defnemiraymoms evet canım alerjiden dolayı egzaması var kulak arkasında. Doktorda öyle dedi seninkide alerji gibi duruyor
zerroya Defnemiraymoms kulağının arkası değil mi sulu kokulu akıntı oluyor bizdede vardı alerjik bebeklerde olur sulu egzama demişti doktor krem kullandım hemen geçmiyor azalarak bitiyor bi süre sonra
Armancc Defnemiraymoms bizde de aynı durum var alerjiden dolayı yüzünde egzaman vardı kulak arkası da aynı sebepden oluyormus. Doktor sürekli kurut ve arkasından nemlendirici sür düzelir demişti biz o şekilde yaptık geçti
Defnemiraymoms zerroya ya yüzünde isilik dedi doktor bize ama alerji olabilir o zaman tekrar götüreyim ben doktora
zerroya Defnemiraymoms isilikte öyle akma falan olmaz canım sen doktora götür dediğim gibi alerji belirtisi o sulu egzama önlemini al sonra sıkıntı çekmesin yavrun☺️