Muhasebeciana Esrasare16 oyle diyorlarda benimki tutmadi valla kuzum 2.5 tl ye aldik milyoncuda bulduk ama tutmayan tutmuyo yine ya bibstende fatos emziktende cok umutluydum olmadi son çare nuk denicem oda olmazsa dsha da ugrasmicam kargoyu bekliyorum smdi nuk 7.ci emzik olcak 😁
Esrasare16 Muhasebeciana puff hayallerimi yıktın şuan😄2.5 aylık olduk bundan sonra almazsa da almasın napalım😂
daisybebek Gizemgnsyagci philis avent i ısrarla tutmadı, bibs i sevdi tutuyor ama illaki başta öğürüyor sonra alıştı
Gaaak Gizemgnsyagci philips avent ve bibs denedik. İkisini de istemeyince ısrarcı olmadım. Bazen beni emzik niyetine kullandığı oluyor😃
elizitosunannesi Avent kullanıyorum, acaba emzik meme reddi yapar mı, 3 saat oluyor zar zor emiyor, Emziği ağzına veriyorum sonra hemen çıkartıp memeyi veriyorum
Ada__minikkelebegim Gizemgnsyagci benim kızım 6 buçuk aylık evde şuan 7 tane emzik var hiç birini almadi vazgectim hatt kızım biberonda almıyor kaşıkla mama veriyorum böyle bebeklerde var 🙄
inci_cinar Gizemgnsyagci bıkmadan usanmadan 6 ay denedim hangi marka duyduysam aldım ama hiç birini tutmadı 😞ağzına koyduğu gibi midesini bulandırıyordu 🥺🥺