BalkizimBaloglum2 canım 9 aylık kızım ben pazartesı gunu başladım 🙂 ve 2 kılo verdım.
Sabah kalkınca sırf su içiyorum saat 12 de kahvaltı yapıyorum ekmek kesınlıkle yok ekmek yerıne 1 avuç fındık tüketiyorum kahvaltıda içecekde yok tek kahvaltı saat 1 de su türk kahvesi çay ne istersen 6 ya kadar içebilirsin 6 da son öğün yıne ekmek yok makarna yok pirinç yok şeker yok 6da yedıkden sonra 7 de yıne su çay t.kahvesi ne istersen onu tüketiyorsun