Betulayse Ben Molfix kullanırken sürekli taşıyordu ama ben sanıyordum ki ben bağlayamıyorum. Bez markasini değiştirince anladım ki her bebeğin anatomisi ile alakalı bir durum. Uyum olmayınca sızdırma oluyor. Ara sıra sızdırmalar normal. Bez çok dolar, çok sıvı ve havalı kaka yapar vs ama her zaman oluyorsa ya boyutu ya da bezin markası değişmeli