Miniminnak22 Bende Molfix kullanıyorum bantları gevşek bırakırsam ya da yan lastikleri açmazsam kaçırıyor ona dikkat ediyorum
ESMA111 Betulayse ben molfix kullanıyorum memenunum aslında. Ama içerik olarak bişey diyemesemde bim in bezi kalite olarak aynı bence. Kullanıyorum bazen hiiç sızdırmıyor.
Beyzard Betulayse trendyola bakin indirilimlide oluyor orda bir deneyin ben cok memnun kaldim hic sizdirma yapmiyor
Agustosbocegi Betulayse molfix de baby turcoda şokun markasında kaçırma yaşadım a101 kinde yaşamadım şimdi de prima kullanıyorum onda da yaşamıyorum