Esmaerol bizimkide kendi kendine uyumuyor…tamamen içgüdüsel olarak karar verdiğim bişeydi.dış dünyaya doğan bir bebek dış dünyaya alışmalı diye düşündüm.kundakla kendini anne karnında hissetmesi onu aldatıyormuşum gibi hissettirdi bana…ayrıca zekasını etkilediğini düşünüyorum.bedenini keşfetmeli…ellerine eldivenide o yüzden takmadım.2 hafta taktım sonra çıkardım.tırnakları açısından büyük riske girdim yalan yok:) ama sürekli kestim bende napayım…