kuzeyto Fatosaras21 benimki de 25 aylik ben de sonbaharda vermek istiyorum korona da biterse, aynen yemek yemiyor kendi zaten ben yedirince zor yiyor cok yemek seciyor kendi kendine hic yemez. Sevdigi seyleri yiyor ama onlar elle yenebilcek seyler zaten.
Mery12 NaimeYilmaz tuna mız kızmi erkekmi😊bizimde oglumuzun adı tuna unisex bir isim oldugu icin sormak istedim..biz 2 yasina yaklasiyoruz maalesef konusma konusunda sıkıntılarımız var..siz ne durumdasiniz kac aylik suan kac kelimeniz var acaba