Rzgr Çok çok iyi anlıyorum sizi ben de epey takıntılıyım. Bireysel hayata geçiş yaptığı için biraz hayırcı olmaya başladık. Tuna konuşma olarak 1 yaş seviyesinde buna rağmen henüz ciddi bir sorun yaşamadık. Sadece konuşamıyor olmanın birikmiş öfkesini evde güvendiği ortamda atıyor. Bu süreci dikkatini dağıtarak yöneteceğim. Onlarla birlikte bizim de bir adaptasyon sürecimiz oluyor. Dizimizin dibindeki çocuklar olmaktan çıkıyorlar adım adım.
Normalde 1 hafta onunla gidip gelecektik fakat 3.gün tek göndermeye başladık, yani dışa dönük olduğu için çok çok şanslısınız. Okulunu ve öğretmenini iyi araştırın ve iyi tanıyın. Biraz da güven gerekiyor. Tüm takıldığınız konuları bireysel olarak öğretmeniyle görüşün. O sizin içinizi rahatlatacaktır. Çok büyük laflar etmek için biraz erken. Deneme günleriyle beraber 1,5 hafta oldu sadece. İlerleyen zamanda yine yazarsanız daha detaylı bilgi verebilirim. ☺️