acimavi aysgog lustral uykusuzluk yapıyor, ben sabahlara kadar otururdum, anca öğlen uyanıp kendime gelirdim, bir de ilk günlerde çok sersemleştiriyor, kusma olmamıştı bende. Allah yardımcınız olsun
Poyrazc Emzirirken lustral kullanılıyor mu hanımlar bende yıllardır kullanıyorum emzirirken bıraktım çok zorlandım şimdi ikinciye hamileyim kara kara onu düşünüyorum
Saliha36 Ben doğumun ikinci günü tansiyonum düştü panik yaptım ondan sonra o korku hep kaldı sürekli tansiyonum düşüp yükseliyor boynum ve başım ağrıyor bebek bir süre hastanede yattı çok stres yaptım altından kalkamadim bana ya da bebeğime bir şey olacak zannediyorum sonra doktor doktor gezmeye başladım bir çok mr ve benzeri bakıldı hicbir şey yok en son aşırı endişe stres ve kaygı bozuklugundan dolayı nöroloji doktorunun yönlendirmesiyle psikiyatr doktoru yazdı 2 hafta şikayetlerin daha da artar yan etkilerini görürsün sonra toparlayacak yeter ki ilacı bırakma dedi ama 6 saat bebek emzirmem yasak sonra o sütü sağıp dökeceğim temiz sütü emecek dedi
aysgog Saliha36 Bana bişey demedi yaa emzir dedi 25 mg yazdı.Canım ilk iki hafta yan etkilerinde ne gördün.Ben cok kötüym ya titreme uykusuzluk yaptı bulantı var
Saliha36 aysgog daha başlamadım cesaret edemiyorum canım mide bulantısı titreme kasılma bunlar normalmiş ilk haftalar
Prrennnsesannesii aysgog bendede öyle oldu doktor birakmami söyledi hemen bebegimin uykusunuda etkiliyordu
acimavi aysgog hatırladığım kadarıyla bende kullandığım sürece uykusuzluk yaptı ama titreme, kasılma yaşamamıştım hiç
Prrennnsesannesii aysgog evet geçti kullanıyorsan da bir süre emzirme bana onun yerine risperdal diye bir ilaç verdi onun bir zararını gordum
aysgog AnnesininUmutu 50 mg yazdı yarım başladım ama bırakcam sanırım geri cok fazla yan etki gördüm iki gündür içiyorum
Alyadep aysgog aysgog yan etkileri olabilir.prospektüs ten bakım bence.eşim tanıdım tanıyalı kullanıyo 100 mg kullanıyo şu an da.ona sordum hatırlamıyorum ama normaldir heralde dedi