EmineYilmaz inşallah canmmm babasıyla karşılıklı otrunn ilk kısa mesafe olsun.bi size bi babasına gitsin sonra bir kaç adim daha ileri gidin öle öle alışır ben kızıma öle yaptm her akşam otruyoduk babasıyla oyun oynar gibi alstryoduk onu 13aylikta tam yürüdü kendi kendine😄😄