Yaşında emekledi, 1 hafta sonra sıraladı. Bugün (14 aylık) baktık ayağa kalktı durup dururken . Adım adı minik minik . Sonra oturdu 😂 düşmedi amaa kendi keyfinin kahyası oturmak istedi 😂 tahminimce 1 ay sonra düşmeden yürür . Sizce?
darısı tüm tembel bebiş annelerinin başına👶🏼