meliike00 evet hafif yamukluk illaki oluyor ama fotoğrafa dikkatli bakarsanız öbür parmaklarin altına giriyor bundan dolayı sordum aynı mantık yürütmeyi yapabilirim tabiki,ayrıca sağlık başlığı altındaki her posta burda doktor yok diye yorumlarınıza devam etmenizi diliyorum.iyi geceler