meliike00 tabiki şükrediyorum elhamdülillah önlem almak denen bişey var bı sorun varsa erken tedaviyle asılır nasıl ki goz kusuru varsa göz doktoruna götürmeyecekmiyiz çocukları çok şükür gözü var diye yorum yapmak için yorum yapmayın fikriniz varsa buyrun canı gönülden dinlerim…