Birgarip merhaba, açlık otunu uzun süre kullanımı bağırsak florasını bozuyor dikkat edin derim. Ben hep kabızlık cektigimden çoğu otları biliyorum araştırıp buldum isterseniz bakın hatta bi zararı daha vardı ama unuttum şuan o yüzden hiç kullanmadım o otu kabız olmama rağmen.