Hanibraya Alerji olabilir . Doktor belirtmiş mesajda gıda diye . Genelde ondan olur . Emziriyorsanız bir iki gün önce kendi yediğiniz şeyleri , ek gıda ise kendi yediği şeyleri not edip deneye deneye bulun .