Sezenkumsal92 canım bende travel sistem aldım ve çok pişman oldum, çok ağır oluyorlar çok yer kaplıyorlar. 2-3 ay önce satıp e bebekten joie marka baston aldım ve çok memnunum, istersen ayrı bir şekilde puset alıp da kullanabiliyorsun üstüne oturtulabiliyor puset. Benim kızım aldığımda 7 aylıktı o yüzden pusetini almamıştım ama arabadan çok memnumum çok hafif ve kullanışlı